03 oktober 2010

if I could have just one wish, I'd have you by my side

Er en stund siden jeg har blogget nå, på tide med en update! Uken som har gått har vert helt normal! Er når helgen kommer det faktisk skjer noe. På fredag fikk vi siste time av for vi skulle til Loveland og springe et XC meat. Jentene fra fossil som sprang i girls open vant! Traff to andre norske utvekslingsstudenter der, Ingrid og Elisabeth. På XC har vi noe som kalles secret sister, du får en jente som du skal gi en liten presang til for hvert møte, ganske koslig! Jeg fikk en liten bøtte med sjokolade, et par sokker, neglelakk, en krem og noen kjempe kule briller oppi!

                                                            Some great guys from XC!

Etter møte kjørte vi til fotballkampen. Fossil spilte mot Rocky for homecoming kampen deres. Rocky valgte å spille mot Fossil for denne kampen for skolene velger alltid et lag de kan slå for homecoming kampen. Så Fossil var skikkelig underdogs. Til pause var lå vi under med 10-26, når det var fem sekunder igjen var det 35-35, så scorte fossil og vi vant! Det var den meste spennende kampen noen sinne!

På lørdag skjedde det ikke så veldig mye, vi gikk i kirken før jeg fikk besøk av Zoe. Vi så Mall Cop, spiste norsk sjokolade og Zoe prøvde og lese pakningen. Jeg trodde jeg skulle dø! Amerikanere som prøver og snakke norsk er veldig veldig morsomt! I dag stod vi opp i 9 tiden for Zoe skulle i kirken. Da hun gikk skypet jeg med de hjemme i Norge helt til rundt fem tiden. 

Savner veldig norsk snop, så det er bare til å sende en pakke for de som har lyst! Små godt, lakris og surt snop er et stort savn!
1907 Topanga Ct
Fort Collins, CO 80528
USA

http://www.youtube.com/watch?v=-nSyXhUFbDQ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)