09 oktober 2010

A real American

Denne helgen har vært ganske rolig, har egentlig ikke gjort så mye til nå. På fredag fikk vi tidlig fri fra skolen for vi skulle til Greely og løpe. Møte gikk ganske bra, fikk ny pr! Etter møtet kjørte vi hjem og jeg var alene hjemme. Hadde så utrolig lyst på mcdonalds så jeg ventet med å spise helt til noen kunne komme hjem og kjøre meg, men de kom ikke før i 10-11 tiden og da var det for sent....
Idag gjorde jeg enda mindre, ble vekket av Susan for jeg måtte kjøre med Jim og kjøpe skikort. Så gjorde vi det pluss vi leide ski for hele sesongen. Etter det tok Susan meg til en neglesalong og jeg fikk manikyr og pedikyr. Det var helt utrolig! Så måtte jeg fylle på telefonen min idag også så der røyk enda mer penger. Korte fikk brent seg skikkelig i dag kan man si, har ikke lyst å sjekke kontoen min engang.. Og idag fikk jeg endelig mcdonaldsen min!! Følte meg skikkelig feit og ekkel etterpå, når du vil ha mcdonalds så mye følte jeg meg virkelig som en ekte amerikaner!
Uten om alt det har jeg bare sett Grey's Anatomy og en episode Supernatural, er blitt skikkelig hekta på det igjen. Så ser jeg jo sefølgelig de nyeste episodene One tree hill, grodd? Ja.

Her er foresten de nye draktene for XC, fikk de for noen dager siden selv om sesongen snart er slutt. Men de kan også brukes for track, noe som jeg vurderer og gjøre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)