30 oktober 2010

HEIHEI

Er en stund siden jeg har blogget nå! Har vert ganske opptatt denne uken så blir ikke så mye tid til dataen. På torsdag var årets siste fotball kamp. Vi ble knust. Enough said. På torsdag var også den første powder puff treningen, kjempe gøy! Vi er delt opp i de forskjellige klassene, frehsmen, sophmores, juniors og seniors. Var også en trening i går og vi har en på mandag og tirsdag. Etter powder puff  i går ble jeg kjørt bort til Kayla. Vi hadde en rolig sleepover med filmer og snakk. Nå er jeg akkurat komt jeg og skal gjøre meg klar til en CSU fotball kamp med Kathryn.
I morgen er det Halloween! Har ikke noen store planer om å kle meg ut eller noe, skal bare over til Lauren med en del jenter og se noen skumle filmer. Så har jeg sefølgelig et tonn av lekser, kos. Skal også få presset noen skypedates inni her med mine kjære i Norge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)