26 oktober 2010

Across the world

Fikk noen utrolig dårlige nyheter fra Norge idag, noen som står meg utrolig nær i familien som er syk. Føler meg så hjelpesløs fra andre siden av kloden. Mamma valgte heldigvis ikke å si noe før hun visste at alt var bra, noe som jeg er veldig takknemlig for. Nå vet jeg at alt kommer til å ordne seg, hadde jeg fått vite det når det skjedde hadde alt vert mye verre...
Dagen begynte utrolig dårlig, men ble litt bedre etter hvert. Var med josie hjem etter skolen, noe som gjorde dagen min ti ganger bedre. Hele den familien er superdigg, og jeg er sikker på at jeg kommer til å bruke mye mer tid der borte fremover. Vi skjærte ut gresskar og gikk på shopping. Jeg kjøpte meg uggs, en rosa genser fra Victoria's secret og en skjorte fra Hollister. I morgen skal skolen støtte kampen mot brystkreft så alle må ha på seg rosa. De selger også noen rosa bånd for 1 dollar, samler de inn 500 dollar får en av lærerne en pai i fjeset i begge lunchene, samler de inn 1000 dollar skal en av de mannlige lærerne gå i kjole hele dagen og samler de inn 1500 dollar skal Mrs.Atkinson barbere hodet under fotball kampen på torsdag.
Må bare si, uggs er så sykt vert pengene! Betalte 150 dollar for mine, tror det er litt billigere enn i Norge. Bedre sko skal du lengte lenge etter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)