31 oktober 2010

Halloween

Kampen i går var digg! College fotball er sååå mye bedre en high school fotball. Sefølgelig har du ikke den store "school spirit" men kampen er mye bedre. Ble tatt med av familien til Kathryn. Før kampen tailgated vi. Det vil si at du slår opp et bord uten for bilen, griller, spiller spill osv. Ganske mange som gjør det så det er veldig sosialt. Kampen begynte fire så vi gikk inn og fant plassene våre og kjæresten til Kathryn kom. Høydepunktet med kampen var når vi scoret touchdown og fikk 38 poeng, de som sto på siden av oss kaste meg i luften 38 ganger. Hah, var utrolig morsomt. De gjør det hver gang de scorer, så er vell en type tradisjon hos noen. Her er meg, Kathryne og Abe på kampen.
Idag sto jeg opp og skypet med kjæresten og mamma hjemme i Norge. Det er alltid like koslig og jeg blir i et utrolig bra humør etterpå. Etterpå var det et tonn med lekser som jeg enda ikke er ferdig med, woups. Ble hentet av Josie i fem tiden og ble kjørt bort til Lauren for å se noen skumle filmer. Var en hel del jenter fra XC der så det var kjempe koslig.
Når jeg kom hjem var det utrolig skummelt! Ytterdøren var åpen og huset er helt mørkt og ingen hjemme. Dette er ikke en god kombinasjon etter å ha sett skumle filmer... Og vi pleier alltid låse døren så jeg synes dette var ganske rart og creepy. Sprang rett opp på rommet og låste døren. Wææ. Vet aldri hvilken psyko som gjemmer seg i huset når det er Halloween!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)