05 oktober 2010

Reklampause......

Amerikansk TV er noe du virkelig trenger tolmodighet for å se på! Det går 7-8 min så er det reklame pause. Vi i Norge klager over reklame, da har du aldri sett på TV her borte... Derfor jeg nesten ikke har sett på TV siden jeg kom, har kanskje sett 3-4 ganger. Så mye enklere og laste det ned så trenger du ikke de kjedelige avbrytelsene!!

Da var en ny uke begynt og det er blitt Oktober allerede. I går den 4 Oktober, var det 2 mnd siden jeg kom til USA. Tiden har gått utrolig fort på noen måter men også utrolig sakte. Har fått opplevd ganske mye på de 2 mnd jeg har vært her, nye plasser og en hel del ny mat. Men amerikanerne har også fått opplevd litt norske ting, som ketchup på pizza her synes de er kjempe rart, brunost, melkesjokolade, leverpostei, makrell i tomat og smågodt. 

Uken begynte med en knall hard XC trening i går, var så utrolig hard at jeg var dau trøtt idag. Klarte nesten og sovne i US history. Kan ikke tro at det bare er ett eller to møter igjen før sesongen er ferdig!
Karakterene mine for tiden er for det meste A, uten om en B+ og en C. Spansk er ikke mitt beste fag for å si det sånn. Skal prøve og droppe det faget til neste semester. 
Det fantastiske XCteamet! Er så utrolig glad for at jeg ble med på XC, har truffet utrolig mange bra folk!

2 kommentarer:

  1. Jeg ser at du blogger med blogspot, og lurte egentlig bare på hvordan du får til å få meny i/under headeren din, og hvordan du får til sånn "liker-boks" nederst ved bunnteksten :)

    SvarSlett
  2. Liker knappen osv fikk jeg med det designe jeg valgte :-) De sidene under headeren: gå på nytt innlegg > rediger sider ;)

    SvarSlett

:-)