16 oktober 2010

XC sleepover

Det siste XC møte gikk utrolig bra! Fikk ny PR, med to min!
Etter møtet var det tid for årets siste xc sleepover. Vi spilte spill, spiste god mat, is, kake, og TP'a trenerene sefølgelig. Rundt 1 AM kjørte halvparten av jentene ut for å tp trenerene, vi tok en av guttene sitt hus i samme sleng. Da vi kom tilbake til Morgan sitt hus ser vi at hele huset henne er blit tp'et. Så vi samler opp alt, kjører til en av guttene sitt hus og tp'er det også. Vi er ferdige rundt 3.30 Am. Når vi vokner klokken 7-8 lørdags morgen, med tre timers søvn bak oss, finner vi dette igjen
Dagen idag har vert ganske travel, rett etter sleepoveren ble jeg hentet av Susan for jeg skulle kjøre å ta en sprøyte. Hater sprøyter men her stakk hun meg bare så var hun ferdig, trengte ikke holde den inni der eller no. Etter det kjøpte jeg presang til Kayla før jeg kjørte og fikk tatt Senior bildene mine. Så var det på tide å gå i bursdag, ringer Kayla og får høre at den var i går. Awesome. Jeg var sikker på at hun sa lørdag men tydligvis ikke, kjørte alikevell bort med pakken, spiste snop og så Beauty and the Beast.

Her er noen bilder fra møtet

Ganske rotete og kjedelig innlegg men er ganske trøtt atm etter de fantastiske tre timene jeg fikk av søvn i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)