12 oktober 2010

13th door

Treningen idag var hærlig! Vi hadde en "hard day" så fikk skikkelig kjørt oss, men det føltes så bra! Utrolig trist at det er bare 3 dager igjen av XC.... Hva skal jeg da finne på? Vet ikke om jeg skal finne meg en ny sport jeg vil drive på med eller om jeg bare skal ta vinteren fri. Vil jo gjøre track til våren så kanskje det blir hærlig med litt fritid. De har også begynt og trappe litt ned på leksene så er ikke fullt kjør hver eneste dag.

Etter XC hentet Susan meg og vi gikk hjem og så Grey's Anatomy, fyrte i peisen og lagte kako, koslig! Susan kom med verdens beste kommentar! "That Mc.Steamy is like neeh, but ohh Mc.Dreamy - he could melt butter!!" Hahaha, trodde jeg skulle dø!

Gleder meg kjempe masse til helga, masse som skjer. Allerede på torsdag skal jeg til et corn maze, de pleier å lage det til før Halloween. Du går gjennom og det er masse skummelt og folk som prøver og skremme deg. På fredag skal jeg prøve å få tatt senior bildene mine før vi drar til XC møtet klokken halv 1. Lørdag blir det bursdag og overnatting hos Kayla. Vi skal til Denver for å gå i et haunted house. Tror vi skal i et som heter 13th door, det er listet som et av de 13 mest skremmende i hele Amerika! Hørte idag at du får 10,000 dollar hvis du kommer deg til den 13 etasjen. Det er bare tre personer som noen gang har komt seg helt opp. Og de kaster visst edderkopper og slanger på deg?? Vet ikke helt om jeg tror på det men, håper det ikke er sant... Når jeg fortalte hvor jeg skulle til Kathryn ropte hun ut "WHAT?! OMG YOURE GONNA PEE YOUR PANTS!!!"
Mandy, Kayla og meg, eneste bildet jeg har av meg og Kayla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)