22 oktober 2010

Making history

På onsdager og fredager får jeg sove inn for jeg ikke har 2 time, elske det! Så dagen idag begynte ganske bra, sov inn og snakket med kjæresten før jeg kom meg til skolen. Begynte dagen med Advisory, der skal vi ha et senior project hvor vi må gjøre noe for samfunnet. Vi kom frem til at vi skal hjelpe et "Animal House" for hunder. Tror det blir ganske gøy og faktisk føle at du gjør en god gjærning. De andre timene gikk til spansk og biologi. Etter skolen kjørte jeg og Zoe hjem til henne og fikset noe kakao, popcorn og pizza snurrer før vi kjørte videre til XC møtet. Litt kjipt, for har regnet i hele dag og var ganske surt og kaldt men vi kjørte allikevel bort for å støtte laget. Varsity skulle springe for å se om de kunne kvalifisere seg til state. Og det gjorde de, jentene og guttene! Det er første gang i Fossil historien at jentene har kvalifisert seg til state, a big day! Etter møtet var over satt vi oss i bilen, fyrte på musikk, fikk varmen i oss med å drikke kakao og spise popcorn, kooos. Turen gikk videre til Noodles, hvor hele XC laget var og spiste før jeg, Zoe og Katie kjørte til Zoe's house again.


Love you girls! 

Nå sitter jeg hjemme i senga med norsk snop i fanget og biologien på sida, love high school... Merker forresten på innleggene mine at det er mye norsk-engelsk. Synes bare det er enklere og forklare på engelsk til tider, hah. Blir utrolig glad når folk kommenterer engelsken min, var ei jente som spurte meg for noen dager siden "Where were you born?" så svarer jeg jo at jeg er en utvekslingsstudent og kommer fra Norge, så svarer hun da "Yeah I know, I just can't hear an accent". That made my week! Er jo litt av grunnen at jeg kom her for å forbedre engelsken min, så utrolig kjekt å høre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)