13 oktober 2010

A little treat from Norway

I dag fikk jeg de to pakkene fra Norge som jeg har ventet på! Inni lå det godsaker som: en kjempe stor pose med smågodt! Melksjokolade, kvikk lunch, leverpostei, makrell i tomat, tyggis og noen klær fra Gina Tricot. Tusen takk mamma! You made my day. Elsker når jeg åpner en pakke som er sendt hjemmefra, da får jeg en følelse av at jeg er hjemme i Norge igjen. Etter jeg åpnet pakken sprang jeg opp i senga og skypet med kjæresten mens jeg gomlet i meg surt snop og lakris hoder. Amerikanere er ikke vandt med slikt snop i det hele tatt, det de selger her er veldig plastikk aktig og kommer som regel i store poser slik som Haribo. Så når Jim og Susan prøvde de salte lakris hodene vridde hele ansiktet deres seg. Haha, alt for surt for amerikanske ganer.
Heaven?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)