24 oktober 2010

Bumpy Ride

I går vasket jeg HELE badet til meg og david (håper du leser dette mamma) før vi kjørte i kirken. Etter kirken ble jeg hentet av josie og mammen hennes. Josie har verdens kuleste mor bare så det er sagt. Vi kjørte først og kjøpte noe mat før vi hentet noen flere folk og kjørte til old town. Der gikk vi i et haunted house og gikk rundt i byen. Det var noe som heter zombie crawl, så de fleste hadde kledd seg ut som zombier og lignende. Vi møtte på en som satt og spilte gitar for penger, josie's mamme fikk han til og spille "I kissed a girl" og "Hey soul sister", haha trodde jeg skulle dø av latter. Etter at vi var i byn fikk mammen en god ide, hun hater eksen til josie så hun sa vi skulle samle opp political signs og putte i hagen hans. Så hun kjørte oss rundt og letet etter forskjellige skilt før vi kjørte til huset hans og satt de i hagen hans. Dette er ikke hans hage, but you get the idea!


I dag ble vi vekket i ti tiden for vi skulle ut og spise frokost. Tidligere idag hadde jeg ikke skjært ut et gresskar enda så mammen til josie tok oss for å kjøpe gresskar som vi skal skjære ut på tirsdag. Da jeg kom hjem idag sa Susan at vi skulle skjære ut gresskar så jeg fikk gjort det allikevel. Ble også tid til en skype date med marit og hutcen min.
Josie og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)