07 oktober 2010

I love spanish.... LOL jk it sucks

For øyeblikket har jeg en C i spansk, noe som jeg ikke er fonøyd med. Tar spansk 3, er ikke så utrolig vanskelig men læreren er drit. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte spansk 1 eller 2. Trenger bare å ta en form for spansk for å få det godkjent, så hvorfor da ikke velge det jeg allerde kan og få A+? Teit av meg... Så har du ikke lov å droppe ut av det faget så sent på året heller..

I morgen skal jeg melde meg på powderpuff, som er amerikansk fotball for jenter. Gleder meg, tror det kommer til og bli utrolig gøy :-D Er ikke så røft som når guttene spiller. Du bruker ikke beskyttelse eller noe så det er nok ganske rolig i forhold. I morgen er også det siste møte mitt for XC tror jeg, er glad for møtene er over men blir kjedelig og ikke trene XC lengre.. Vi har også bestilt noe XC gear som jeg håper og få snart, en XC t-shorte og en bag som det står Norway på!
Fossil Ridge High School, Bringing seXC back

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)