14 oktober 2010

Langhelg

Føles så utrolig godt og bli ferdig med skolen på en torsdag, få sove lenge i morgen - hærlig! Blir ikke en helt rolig dag i morgen for skal springe årets siste XC møte. Idag var også årets siste trening, ganske trist. Så hadde vi en team dinner, alltid like gøy! Og desserten, ubeskrivelig.. Ble ikke noe corn maze på meg idag, gikk heller over til Zoe og så "letters to juliet". Helt ok film, Zoe elsket den. Jeg står fortsatt på mitt at "The Notebook" er den beste chickflick'en. Vi så film, spiste norsk melskesjokolade og Zoe spilte inn noen av sangene sine. Hun spiller piano og er utrolig flink å synge!
http://www.youtube.com/watch?v=AmzlFdVnud8&feature=related Her er linken til YouTube videoene hennes, de vi spilte inn idag blir nok lagt ut i morgen, må ses! Min favoritt er "All that i need", som jeg har dedikert til megselv og er nå min sang :)

My awesome Zoe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)