21 oktober 2010

Gaga konsert!

Gjett hvem som skal på Lady Gaga konsert??? THIS GIRL!!
I går fant jeg ut at det skulle være en lady gaga konsert i Utah i Mars, så jeg sa det til Siri som bor i Utah og vi ble begge ganske gira! Så nå jobber vi med å få det til og bestille billetter :DD Tror konsertene her er ti ganger bedre her enn hva de er i Norge, så håper på et bra show! Nå venter jeg bare på at Susan skal bestemme seg om jeg får reise, kryss fingrer og tær!

Idag hadde jeg to prøver på skolen, en i geo space og en i matte. Matteprøven gikk utrolig bra men den andre kan jeg ikke helt si det samme om.. Håpe å få den tilbake i slutten av uken så får nå se. Etter skolen kjørte jeg og Zoe til Spooners, som er en frozen yoghurt butikk. Noe helt genialt, du velger smak på isen så velger du ut alt mulig til å ta på, oreo, bær, sjokolade, nøtter, snop, alt du kan tenke deg! Himmelsk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)