07 september 2010

Labourday weekend

Labourday weekend gikk til camping i Wyoming, som er nabostaten til Colorado. Trodde egentlig det kom til å bli mye verre enn det var, så det var ikke sånn kjempe gale. Jeg var sikker på at vi skulle sove i telt og leve et skikkelig villmarks liv med lange turer i fjellet. Fikk en hyggelig overraskelse når jeg fant ut vi skulle sove i en camper, i en seng, den var litt for liten men allikevel bedre enn å sove på bakken.

Susan hadde tatt med mat så vi trenge ikke leve av fisk og ting vi fanget selv. Dag en spiste vi bacon og stekte poteter til frokost, og gryterett til middag. Om kvelden laget vi s'mores. S'mores er når du steker marshmellowen på bålet før du legger den i mellom to kjekser med en plate sjokolade i mellom. NAM! På søndagen hadde vi pannekaker og eggerøre til frokost og stekte hamburgere til middag. Vi hadde også med oss frukt, chips og nøtter. Så jeg klarte meg ganske bra på matfronten.


Vi gikk ikke på noen lange tunge turer i fjellet, som jeg er ganske glad for! På lørdag gikk jeg, Katie og Susan på en liten tur med Riley mens guttene var og fisket. Det var varmt og solen skinte så var ikke helt grusomt. På søndagen kom David opp, og vi gikk en tur langs elva. Vi gjorde egentlig ikke en hel del, slappet av, gikk tur, leste, spiste, snakket og spilte spill. Var herlig med en avslappende helg selv om jeg kunne tenkt meg og vert i byen. Men nå har jeg vertfall prøvd det.



Følte meg ikke helt bra idag så gikk hjem fra XC trening. Når jeg kom hjem ville Susan ha meg med å handle så vi gikk til Target for å kjøpe noe greier. Fant meg et par trenings singletter, en jakke, en shorts og noe sminke greier. Alt virker så billig men når det adder seg opp i kassen blir det litt penger etterhvert. Brukte rundt 500 kr som egentlig er ganske billig, hadde aldri fått alt det for den summen i Norge. Etter middag smeltet jeg litt melkesjokolade, det var utrolig godt! Så spilte vi litt kort før enda litt mer dessert, is med sjokolade.. Springer alt bort, håper jeg. Nå skal jeg se en episode av Supernatural før jeg legger meg. Har sovet utrolig dårlig den siste uka. I tillegg er det også vanskelig å sovne for hører Jim's snorking gjennom veggen.. Kan heldigvis sove helt til 10 i morgen for skolen begynner ikke før 11, thank God for late start!

LOVE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)