22 september 2010

For en drittdag

Noe dager er så mye verre enn andre. Idag er en sånn dag... Har bare lust å gå å legge meg og sove helt til jeg får komme hjem til Norge. Er utrolig rart og ikke ha familien og vennene dine rundt deg å bare føle deg trygg. Gå på en skole som ikke er så stor at du ikke finner vennene dine hvis det ikke er avtalt at dere skal spise lunch. Ha din bestevenn der som du kan fortelle alt til! Kan komme deg til hvor du vil ved å bare hoppe på en buss, ikke måtte ha noen som kjører deg overalt. Norsk mat og norsk snop. Håndball! Den lille byen min Haugesund. Savner det så utrolig mye.
USA er rått, det er det, men savnet etter alt det gamle er så utrolig stort. Sånne dager som idag er så drit. Alt er bare negativt. Kjenner jeg blir irritert på alle rundt meg og vil bare sove.



MISS YOU

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)