01 september 2010

September

Nå er det blitt september, reiste 4. August så har vært her i snart en hel månde! Tiden går fort men samtidig utrolig sakte.. Er heldigvis en del ting å se frem til de neste måndene så tiden går nok fort. Som sakt så er home coming om 3-4 uker, det gleder jeg meg masse til. Det er nesten like stort som prom her, så alle tar det ganske seriøst.

Treningen idag var helt ok vi skulle ha en "lett" dag, som vil si å jogge i nesten en time.Vi har annen ver dag hard og lett trening så i morgen blir det intervaller. Og på grunn av de nye skoene mine har jeg fått vannblemer på tuppen av en av tærne mine på begge beina, au :(

Så hadde jeg min første skikkelige prøve idag, fikk 26/28 poeng, vi fikk ingen karakter bare de poengene. Er ganske fornøyd med tanke på at jeg glemte ut at vi hadde den prøven for jeg trodde den skulle være på fredag. Men den var ganske lett som sikkert de fleste prøver her blir. Gjør du leksene dine klare du deg ganske bra på de fleste prøver. Jeg som ikke øvde en gang fikk nesten full pott så det sier jo litt. I morgen er det matteprøve, den tror jeg nok ikke blir like enkel. For det første så er læreren min helt grusom dårlig og for det andre så forstår jeg ikke så mye av de ordene han bruker for de bruker helt andre navn på ting her.
Bilde er fra XC løpet som var på fredag. Vi har nok et hver lørdag eller fredag så blir nok å gjøre på i helgene også. Hver fredag skal vi også han en team dinner, så jeg ikke for være med på denne fredagen pga campingen... 

MISS YOU

1 kommentar:

  1. hei vennen!! digge at du skrive litt mer for tidå :D men skriv litt om koss folkå e, u know lunsjbord, duskedamer osv! hihihi eg e så nysgjerrige vettu :D savne deg masse snuppa!

    mvh fast leser, marte bjelland <3

    SvarSlett

:-)