31 august 2010

Sabercats

Er ikke så mye spennende som skjer i ukedagene, gjør det samme hver dag til helgen kommer da har jeg endelig litt fritid! XC bli kjekkere for hver dag, og jeg merker fort forbedringer på bare en uke. Tirsdager og torsdager er de harde treningsøktene så da blir det litt intervall aktig trening. Idag sprang vi til sammen 8 km. I denne varmen blir det ti ganger tyngre, men nå er høsten på vei så blir nok kaldere etter hvert. Treningene er egentlig ganske greie for folkene er utrolig kjekke så de gjør det ti ganger bedre! Så fikk vi uniformene våre i dag:

Til helgen skal vi på camping. Blir min første skikkelige camping på noen år. Er ikke så stor fan av hicking men må prøves her. Tror det er litt anderledes når vi går i "skikkelige" fjell, haha. Hele familien skal så blir nok koslig.

Neste helg skal jeg og Zoe på kjolejakt for Home coming er om bare tre uker. Jeg har en kjole men vi trenger en til Zoe så det gleder jeg meg til! De har så utrolig mye fint her til en billig penge :) Ble spurt til home coming idag, ble helt sjokkert så jeg svarte bare "yeah sure.." så etterpå angra jeg som bare f***. Så jeg tekstet han 40 min etter på å sa jeg ikke vill men han tok ikke hinte før jeg sa rett ut "Sorry, i don't wanna go with you", etter det begynte han og whine som bare det. Djises. Var utrolig irriterende. Pluss jeg må se han 3 dager i uka for han sitter ved siden av meg i Geo space, great. Nesten som jeg vil spør læreren om å bytte plasser, så awkward blir det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)