09 august 2010

Oh sunny day

Har ikke gjort stort mye i dag, hele familien var på jobb frem til 7 tiden så var bare meg hjemme. Skypet, jogget, gikk tur med hunden og så supernatural. Jogge delen gikk ikke særlig bra, er HELT ute av trening, luften her er helt anderledes enn i Norge, og det var grusomt varmt, ingen god kombinasjon. Ikke så alt for spennende.
Har vert ganske klumsete idag, når jeg gikk ut for å løpe klarte jeg å låse meg selv ute... Siden det bare var hunden som var hjemme måtte jeg finne meg min egen vei inn. På alle vinduene har de myggnetting forann, og noen helt rare vinduer. Men jeg lirket meg gjennom og måtte selvfølgelig forbi denne myggnettingen så den datt av, woops. Klarte å sette den fint på plass igjen da etter et par forsøk. Deretter skulle jeg støvsuge rommet, så isteden for å ta av en liten støvsuger som hang på selve greia åpnet jeg der all driten ligger. Så alt datt ut på gulvet mitt, woops. Heldigvis var det ingen hjemme som så noe av det :D 


Må bare legge ut det supersøte bilde av Kristoffer jeg tok når vi skypet i dag
aww, love you <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)