06 august 2010

NY dag 2

Idag begynte vi med et lite orienteringsmøte før vi tok turen inn til byen. Der fikk vi se The top of the rock, 5th ave, sentral park og times square. Det var helt enormt! Skjønner godt at byen kalles The big apple, alt er så stort og kult, haha :-D Så fikk vi mye fritid til å shoppe, fant egentlig ikke så mye men kjøpte en del billig sminke på saphora, min nye yndlingsbutikk! Kjøpte et ID start kit til 60 dollar = 360 kr, like mye som et ID pudder i Norge!






Her er bare noen bilder av alle de 217 som ble tatt i dag. Så drakk jeg Starbucks for første gang i hele mitt liv, hater kaffe men det måtte prøves.

I morgen klokken 6 am er det avgårde til flyplassen for å fly til Colorado. En ca 5-6 timers flytur som jeg må ta helt alene.. Gruer meg litt til første møte med vertsfamilien men gleder meg kjempe mye også! 1000 butterflies! 


1 kommentar:

  1. heei lise : -) amanda her! det bare kitla i heile meg når eg leste detta, e så rart å tenka på at du e i colorado nå. kossen va det å møta familien, skummelt? :-D

    SvarSlett

:-)