10 august 2010

Old town Fort Collins

Idag har jeg vert og shoppet skole ting med Katie, før hun kjørte meg ned til Old town for å møte Elisabeth, en annen utvekslingsstudent som bor i nabobyen. Vi gikk bare rundt å snakket før jeg ble hentet en time sener for Katie og Harry (ektemannen hennes) skulle se på hus.

Da jeg og Elisabeth var i byn kjøpte jeg meg et karamellisert eple, føler det er så typisk amerikansk så måtte prøves! For å si det sånn, det ser mye bedre ut enn hva det smaker.. Det var alt for mye av den klissete karamellen, ble litt kvalmende.

Senere på kvelden lagde Susan nachos, jeg er ikke særlig fan av mexicans mat men den var faktisk veldig god, etterfulgt av "Farkle" som er et terningsspill. Det var faktisk ganske gøy, spesielt siden jeg vant, haha.

Skal runde av kvelden med en episode Supernatural før jeg køyer. Skal opp tidlig i morgen for skal møte en jente som heter Andrea som Susan kjenner. Håper det går bra og ikke blir noen awkward moments.

2 kommentarer:

  1. hei Lisemor det er bare mormor som prøver å sende deg noen ord jeg er ikke flink men jeg kan prøve . Tenker på deg og håper at du etterhvert vil trives.Er masse glad i deg.Pass godt på deg selv.

    SvarSlett
  2. hei, flinke du er ! tenker på deg også. Masse glad i deg

    SvarSlett

:-)