07 august 2010

Min første dag i Colorado

Dette er mitt første innlegg fra Fort Collins, Colorado. Da jeg ankom flyplassen i Denver stod Susan og Jim å ventet på meg med ballonger. De er så utrolig hyggelige, tror ikke jeg kunne bedt om en bedre vertsfamilie.

Vi startet dagen med å kjøpe en ny sykkel til Elle. Jeg skypet litt med mamma og roy før vi tok turen til kirken. Kirken her er helt anderledes enn i Norge. Det er mye mer sang, musikk, og mer åpent, ikke det vanlig kjedelige. Etter kirken kjørte alle hjem å vi grillet og koste oss. Rommet mitt er foresten kjempe fint! Kan slenge inn par bilder i morgen kanskje, orker ikke stresse med det nå.

Nå er det virkelig gått opp for meg at her skal jeg bo i 10 mnd. Helt alene uten kjæresten, familien og alle vennene mine rundt meg. Alle følelsene mine bare bobler opp og jeg vil bare gråte. Blir jo bedre med tiden og det er veldig mye å ta inn de første dagene, men alikevell. Det blir MYE vanskeligere enn jeg trodde.

Må bare avslutte med to ting, jeg har verdens beste seng! Pluss jeg var så heldig at en av koffertene mine er i Chicago, yaaay lucky me

1 kommentar:

  1. Kosa deg masse Lise. Virker som du har vært veldig heldig med familien du er kommet til.
    Stor klem fra Hilde

    SvarSlett

:-)