13 august 2010

Student Schedule

Idag var jeg og Katie på skolen for å endre timeplanen min. Vi kom klokken 9 og var ferdig klokken 12, så vi sto i kø i tre timer. Endte heldigvis opp med alle de fagene jeg ville ha
- Aerobics
- World History
- Geo Space Science
- Pre Calculus
- Biology
- Spansih 4
- Pshychology
Er fortsatt litt usikker på om denne timeplanen kommer til å funke med den hjemme slik at jeg kan begynne rett i 3 klasse når jeg kommer hjem. Mailet den til skolen men fikk aldri svar.. Så får nå håpe at det ser greit ut.

Har smakt en del nye ting de siste dagene, som foreksempel Rootbeer float, det er når du heller rootbeer oppi et glass og putter is oppi, ikke særlig godt. Så har jeg også fått prøvd cottage cheese, heller ikke særlig pop. Derfor slo jeg til med å lage risengryns grøt, ble god med brukte ikke rett melk så smakte ikke så alt for mye. Kjenner jeg savner den norske maten, derfor har det gått veldig mye i melkesjokolade i det siste. Smaken av et lite stykke norge.
Skjer ikke så mye om dagene, skal begynne på skolen på tirsdag så blir nok mer opptatt da. Grugleder meg noe helt utrolig! Blir mer og mer vandt til plassen, huset og familien for hver dag. Humøret mitt er ikke så på bunn som det var de første dagene så det er jo bra. Savner alle hjemme og tenker på dem hver dag, hva skulle jeg gjort uten Skype?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)