20 august 2010

1 uke unnagjort

Da har jeg gått 1 uke på Fossile Ridge. Uken har gått greit, holder fortsatt på å bli vandt til stedet og skolen. Er egentlig ikke så mye og si, skole er skole, kommer hjem gjør lekser, sover. Det er egentlig det de siste dagene har gått i, ikke så veldig spennende. Så har jeg slutta på volleyball for det fant jeg ut ikke passet helt til meg så skal gi Cross Country et forsøk på mandag.
Idag skal jeg på Autograph Dance, som er en velkommen tilbake til skolen dans. Jentene må ha på seg svart og guttene grønt. Sabercats' farger er svart, grønn og sølv, så ja derfor :) Håper det blir gøy!
Har truffet noen nye folk de siste dagene, har fått en del rare kommentarer, denne spesielt:
Wow are you from Norway?
-Yeah
So are you like a viking??
- Ehm.. sure :pPPp
OHH YOU CAN BE OUR VIKING GODESS!!!
Haha, en del rare folk.

Og i morgen skal jeg kjøpe meg iPhone 4, wiii! endelig får jeg meg telefon og et amerikansk nummer.

(Beklager for ingen bilder men vil ikke ta med meg kamerat på skolen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)