21 august 2010

Ny telefon, high tech

Idag fikk jeg meg endelig en ny telefon og et amerikansk nummer. Er ikke noe særlig bra telefon, sånn billig ting fra Walmart. Kjøpte telefonen for 109 dollar = ca.600 kr, og et abonomang for 30 dollar = 180 kr i måneden som du kan avslutte når du vil. Hadde lyst på den nye iPhone 4 men det ble for dyrt og innvikla siden jeg er under 18 og ikke er amerikansk statsborger. Bryr meg ikke sååå mye om hvilken telefon jeg har når jeg er her, tekster bare og ringer uansett så kjøper heller en bedre telefon når jeg kommer hjem. Et av problemene jeg har her også er at kjøper du et abonomang her må du binde kontrakt i 2 år. Det er ikke særlig idealt med tanke på at jeg bare er her i 10-11 mnd. Så her er det nye gliset mitt, lekker.
Autograph Dance som var i går var kjekt. Traff noen nye folk så det var et pluss :) Var ganske mange freshments der så det var ikke så gøy. Den begynte 8 og varte til 11 som jeg synes var litt kort, men men.

Meg, Kim og Ellinor

Denne helga er det en liten festival nede i Old Town, så det har vert konserter der om kveldene. Idag var jeg på en med gruppa Earth Wind and Fire, de var pop når Susan var ung. Så de var ikke helt min stil...
earth, wind and fire
http://www.youtube.com/watch?v=HmjPSusZ9zY&feature=fvst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)