28 august 2010

Tickle me pink

I går var mitt første xc-meet! (xc= cross country). Det var utrolig hardt og løypa var liksom one mile lengre enn hva vi trodde og det var dau varmt!! Så ja jeg måtte pushe meg gjennom men klarte å gjennomføre uten å gå, så føltejeg meg såå bra etterpå. 

Etter racet gikk jeg hjem og dusjet før alle xc jentene gikk til Morgans house for en sleepover. Det var utrolig koslig og disse jentene er rå! Vi Tye-dyet t-shirts, spilte spill og så 17 again. I løpet av kvelden ble vi teepeed av guttene fra xc, det vil si du kaster dopapir på hele huset. But dont worry, we caught them in the act!





Vi samlet like greit alt dopapiret i bagasjerommet til Morgan sånn at i slutten av sesongen skal vi selvfølgelig TP'e alle trenerne sine hus :)

Idag har jeg vært med bassenget og solt meg. Er mellom 30-40 grader her hver dag så har ingenting og klage over.  Er helt sykt hvor fort brun jeg ble, lå bare i en time men fikk allikevel skikkelig god farge.Etterpå gikk jeg og Susan for å kjøpe nye løpe sko.


Misunnelig anyone?

I kveld skal jeg på en konsert med Tickle me pink, nede i oldtown, stoked!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)