08 august 2010

Walmart

Når jeg stod opp idag var jeg helt alene hjemme for de andre hadde gått ut på sykkeltur, så da tok jeg muligheten til å ta en liten skype date med de hjemme i Norge. Det er så hærlig å kunne se og høre alle hjemme. Må bare venne meg til å ikke kunne snakke med dem så ofte, selv om det kommer til å bli vanskelig. Spesielt de første dagene før jeg begynner på skolen. Og når jeg er alene og ikke har ting å fylle tiden med, tenker jeg mer på alt det som skjer hjemme. Derfor gruer jeg meg litt til i morgen for da skal jeg være helt alene hele dagen for alle skal på jobb. So, what to do? 

Her er noen bilder av rommet mitt og huset





Så har vi vært på Walmart idag, de har absolutt alt du kan tenke deg, fra mat, klær, sminke, hår produkter, sykkelting, så og si alt! Og alle sånne dyre hårprodukter som du bare får kjøpt på salonger hjemme som sexyhair, bed head, biosilk osv får du kjøpt billig på supermarkedet, great :)

Susan har stresset i hele dag med å få baggen min tilbake. Hun er skikkelig tøff, wouldn't mess with her.Til slutt kom den savnede baggen, endelig! Den var virkelig savnet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)