23 august 2010

Cross country

Idag var min første cross country trening, var faktisk ikke så gale som jeg trodde og følte meg kjempe bra etter på! Blir sikkert ikke så gøy i morgen når jeg våkner opp og er stiv fra topp til tå.. Men blir nok enda kjekkere når jeg kommer meg i litt bedre form og blir vandt til luften.

Skoledagene blir bare bedre og bedre ettersom jeg blir kjent med flere folk og blir litt vandt til skolen. Fagene er kjedelige men er ikke noe å gjøre med det. Så fikk jeg mitt første tardy pass idag, det vil si når du kommer for sent til timen. Hadde egentlig en ganske god forklaring på hvorfor, jeg gikk meg vill. Skolen er delt inn i North, East og West tror jeg. Så hadde jeg time i N117 , klarte å gå til E så til W og endelig til N. Men det sluttet ikke da, oddetallene er på ene siden av veggen og partall på andre, så klarte jeg å gå på feil side så måtte snu og gå rundt. De er veldig strenge her på at du ikke skal komme for sent, så ble litt frustrert når jeg fikk den. Men heldigvis var læreren min i det gode hjørnet idag så jeg fikk den ikke allikevel! Yay!

Må bare si at været her er fantastisk! Utrolig varm og over 30 grader hver dag, på onsdag var det 39!!! I morgen skal det bare " " blir 29 grader, det syndes de er cool her.

Blir ganske korte innlegg for er egentlig ikke så utrolig mye og skrive om, normale dager :)
Skal på min første american fotball game på lørdag! Gleder meg, tror det kommer til å bli utrolig kult!
Skal bli litt flinkere til å ta med meg kameraet rundt om kring. Eller jeg tar det med nesten over alt blir bare ikke noe bilder..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)