15 august 2010

At the drive in

I forgårs kjørte vi til en Drive in kino for å se på Despicable Me og Inception. Det var utrolig koselig og veldig amerikansk! Vi hadde med oss snacks og en kjempe stor pose med popcorn. Jeg sovnet i slutten av den første filmen og selvfølgelig gjennom hele Inception som varer i over 2 timer. Good job! Har settt Inception før da så var ikke så farlig.



Dagen i går var utrolig vanskelig, jeg gråt mye og hadde en hel del hjemlengsel. Noen dager er verre enn andre, men det kommer i bølger. Veldig opp og ned.. Ble litt bedre når vi gikk på shopping, fant ikke særlig mye før vi kom inn i en butikk som heter Charlotte Russe. Der fant jeg en hel del og fikk en kjangs til å brenne kortet mitt litt :-D

Dagen i dag begynte med en to timer lang Skype-date med mamma. Før jeg og Susan syklet bort til skolen så jeg kunne lære meg veien hvis jeg en dag må komme meg til skolen selv. Etter det gikk alle for å spille tennis. Det var min første gang noen sinne så jeg var utrolig dårlig. Gikk å lo av meg selv, så dårlig var jeg! Men men, practise makes perfect. Etter vi var ferdig å spille kom Ellinor bort, en norsk utvekslingsstudent som bor 10 min fra meg. Vi skal gå på samme High School, er litt kjekt å faktisk kjenne noen første skoledag.





Litt feil teknikk kanskje? Legg merke til hvor fint jeg har plassert den venstre armen min slik at jeg kan slå med høyre. Haha, off..

Klokken her borte er 22:53, litt rart å tenke på at hjemme er den 06:53 og folk er begynt å stå opp for å gå på skolen før jeg har lagt meg. Ganske kjipt med den store stidsfoskjellen, -8 timer bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)