16 august 2010

Smile like you mean it

Dagen begynte med en liten skype-date, før jeg møtte en jente som heter Alex til lunch. Hun virket utrolig grei og normal! Haha, den forrige Susan hooka meg opp med var som de ville kalt det her, en fruitcake, så jeg er glad jeg endelig fikk truffet en vanlig jente. Vi spiste på en restaurant som heter Noodles, der jeg spiste min første Mac and cheese. Det var enkelt og greit makaroni med mye ost, ble litt for mye ost for min del men har vertfall prøvd det.
Etter lunchen kom Elle og hentet meg for jeg måtte til legen før tryouts. Jeg klarte selvfølgelig å glemme papirene mine hjemme så vi måtte kjøre tilbake og hente dem og kom derfor 20 min for sent.. 
Halv fire startet volleyball tryouts'en, jeg var drit nervøs! Men jentene som vare der var utrolig greie så de gjorde det enkelt for meg slik at jeg kunne føle meg "hjemme". For å si det mildt, jeg var utrolig dårlig. Alle de andre jentene hadde spilt volleyball før så jeg var den eneste som aldri hadde spilt seriøst. Men jeg bryr meg ikke om jeg kommer på det dårligste laget. De jentene som prøver å komme med på a-laget tar det utrolig seriøst. Jeg vil bare lære meg volleyball og spille for gøy, ikke bare for å vinne. Selvfølgelig vil jeg jo vinne men ikke så mye som de. Mange av jentene tar det utrolig seriøst for de kan få stipend å gå på college pga. idretten de spiller. Anyways, det var hardt synes jeg for vi sprang mye, tok push-ups, sit-ups, og en del volleyball ting. Så sa treneren at dette bare var en rolig trening, i morgen startet alvoret. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg. Det var jo gøy og hadde en hærlig følelse i kroppen etter trening, meeeen en hard tre timers økt er ikke akkurat GØY.
Var dautrøtt da jeg endelig var hjemme etter en tre timers lang treningsøkt. Spiste middag og dusjet før jeg la frem ting jeg trenger til skolen i morgen. For i morgen er den store dagen, FØRSTE SKOLEDAG. Grugleder meg som en liten unge!! Gruer meg til å være the new kid, gå rundt og ikke vite hvor man skal osv.. Men gleder meg masse til å treffe nye folk! Wish me luck! Håper bare jeg ikke blir sittende på do med lunchen min..

En ting jeg har lært er at du kommer utrolig langt med bare å smile. Folk vil snakke til deg og føler at du er en åpen og glad person. Isteden for å gå rundt og være sjenert, nervøs og alt det der. Det er lov til å være nervøs men du trenger nødvendigvis ikke vise det til alle. Smil til folk, småprat og bare vær deg selv. Det kommer du utrolig langt med. 

1 kommentar:

  1. Lykke t i gulli :D <3 ! fortell koss d gikk :D!

    SvarSlett

:-)