26 august 2010

1-2-3 HELG

Denne uka har vert utrolig hard, går BARE i skole-trening-lekser-søvn.. Ganske kjedelig men nå ser jeg ekstra fram til helgen! På Fredag skal vi springe mot noen andre skoler i en 2 miles løype, kan ikke akkurat si jeg gleder meg... Etterpå skal cross country jentene ha sleepover! Der skal vi tye-dye t-shirts, det har jeg aldri prøvd før så blir spennende. Så på lørdag klokken 07.30 AM skal vi på trening og springe enda litt mer.

Detter er en tye-dyed t-shirt.

Uken som har gått
Blir kjent med flere folk for hver dag, spesielt de på cross country er utrolig bra folk :) Var og spiste lunch off campus med Kasey og Corey, et søskenpar som Susan kjenner. Det var koselig selv om jeg ikke likte maten. Har trening hver eneste dag og lekser i hvert eneste fag hver dag, uvandt å komme fra Norge der vi nesten ikke har lekser, til dette.. Så måtte jeg sitte i lunch detention idag, for på mandag kom jeg 1 min for sent til timen... Varte bare i ti min pluss jeg kjente en del folk der så var egentlig ganske gøy, haha. Og han læreren som passte på oss var utrolig kul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

:-)